אבל זה מה שהמנהלים רוצים...
- dana
- 27 במרץ
- זמן קריאה 1 דקות
השקף הזה היה ברקע של הסדנה שהעברתי בשטראוס, כדי שנזכור כל הזמן עבור מי אנחנו שם
לפני הסדנה, היה לי חשוב לשמוע את הקול של המנהל, זה שיציגו לו את הנתונים, שבמקרה גם צריך לקבל את ההחלטות ולעמוד ביעדים ולהכניס כסף לחברה, שיש לו מלא ישיבות ונתונים והוא מוצף
היה לי חשוב לשמוע אותו ולהביא את הקול שלו לסדנה
כדי שכל פעם שנהיה קרובים לבור הזה ונגיד "אבל השקף הזה חשוב", " זה נתון משמעותי", "אין פה סיפור מעניין זה רק דיווח"
נעצור ונסתכל ליפתח בעיניים שכל מה שהוא חולם זה לקבל שורות תחתונות
כן, התקדמנו!
פעם: Show me the data
היום: Show me what I can do with the data
מנהלים כבר לא רוצים לצלול לתוך עשרות שקפים וגרפים.
הם מוצפים בנתונים.
אין להם זמן – ואין סיבה – לעבור על הכול.
מה כן מעניין אותם?
✔️ מה אפשר לעשות אחרת
✔️ מה חשוב יותר
✔️ במה להתמקד, מה לתעדף, מתי, איפה ואיך
זה דורש הרבה יותר מהצגת נתונים
זה מצריך שינוי מיינדסט:
🔁 מניתוח ← להמלצה
🔁 מנתונים ← לשורות תחתונות
🔁 ממידע ← לפעולה
וכדי שנוכל להביא המלצות , לדעת מה חשוב, לזהות הזדמנויות, להבחין בין עיקר לטפל
אנחנו צריכים לשמוע את קולו של המנהל, להכנס לראש שלו, להיות איתו
